Usein kysytyt kysymykset

Mikä Badeli on?

Badeli on uudenlainen ja nopea tapa tehdä arjen ostoksia verkossa. Badelin kautta voit tehdä verkko-ostoksia niin ruokakaupassa kuin muissa liikkeissä. Voit noutaa koko tilauksen Triplan parkkihallista 24 tunnin sisällä tilauksesta. Badeli on suunniteltu myös korona-aikaan, sillä tilauksen nouto onnistuu turvallisesti ilman ihmiskontakteja. Ensimmäisessä vaiheessa tarjolla on nouto Triplan parkkihallista P3-tasolta. Myöhemmin tarjolle tulee myös vikkelä kotiinkuljetus.

Milloin Badeli-palvelu on avoinna?

Badelin verkkokaupasta voit tehdä tilauksia 24/7 eli viikon jokaisena päivänä ympäri vuorokauden. Ostokset ovat noudettavissa arkisin klo 10–21 ja lauantaisin klo 10–18 välisenä aikana.

Mitä palvelun käyttäminen maksaa?

Toiminnan käynnistyessä hinnat noutopalvelulle ovat seuraavat: ostosten tekeminen Prismasta maksaa 6,90 euroa ja muista kaupoista 3,90 euroa.

Millä eri maksutavoilla voin maksaa ostokseni?

Badelissa voi maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla sekä Apple Pay:lla.

Miten nouto käytännössä tapahtuu?

Voit noutaa ostokset Mall of Triplan P3 Pohjoinen -pysäköintihallista. Sinun tarvitsee vain ilmoittaa tilauksesi numero sekä autosi rekisterinumero saapuessasi parkkihalliin. Tämän jälkeen voit avata autosi takaluukun ja jäädä noutopisteen parkkiruutuun odottamaan. Ostokset toimitetaan korona-ajan turvallisuusohjeistuksia noudattaen suoraan autosi tavaratilaan ilman, että sinun tarvitsee nousta autosta ottamaan niitä vastaan. Voit noutaa ostoksesi myös jalan.

Voiko Badelista tehdä ostoksia, vaikka ei omista autoa?

Kyllä. Noutopisteelle pääsee myös ilman autoa, hissillä on sinne suora yhteys Fridonkadun kautta.

Kuinka nopeasti voin parhaimmillaan saada ostokseni?

Tällä hetkellä lyhin aika tilauksesta noutoon on kuusi tuntia. Tavoitteemme on lyhentää toimitusaikaa entisestään.

Millaisille kuluttajille tämä palvelu on ensisijaisesti suunnattu?

Palvelu on suunnattu tarkoitettu kaikille Mall of Triplan asiakkaille sekä kuluttajille, jotka haluavat tehdä arjestaan ja päivittäisten ostosten tekemisestä helpompaa. Badeli tarjoaa esimerkiksi koronan riskiryhmiin kuuluville tai karanteenissa oleville helpon tavan tehdä ostoksia vaikkapa ruokakaupassa tai apteekissa.

Palvelusta voi tilata ruokatarvikkeita. Miten on huolehdittu esimerkiksi kylmäketjusta?

Badelin keräilystä ja toimituksista vastaavat Badelin ammattilaiset, joilla on pitkä kokemus alalta. Voit luottaa siihen, että ostosten tekeminen on turvallista. Kerätyt kylmäsäilytystä vaativat tilaukset säilytetään Badelin kylmätiloissa.

Onko Badelilla asiakaspalvelua?

Tottakai! Asiakaspalvelu on auki arkisin 9–19 ja viikonloppuna 11–16. Puhelinnumero on +358 10 8500 950, ja puhelin hinta on 49 snt/puhelu + 39 snt/minuutti. Sähköpostiosoite on asiakaspalvelu@badeli.fi.

Mitä tapahtuu, jos toimitusaika venyy yli vuorokauteen?

Tämä on palvelulupauksemme ja pidämme siitä kiinni.

Mitä tapahtuu, jos myöhästyn noutoajastani: kuinka kauan tilaus on noudettavissa?

Kaikissa tilanteissa toimimme joustavasti ja varmistamme, että saat ostoksesi haettua.

Noutamassani tilauksessa on virhe. Miten toimin?

Ota yhteyttä Badelin asiakaspalveluun soittamalla +358 10 8500 950 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@badeli.fi.

Voinko ostaa Mall of Triplan lahjakortilla Badelista?

Mall of Triplan lahjakortilla ei voi pilottivaiheessa ostaa Badelista.

Milloin kotiinkuljetus tulee tarjolle?

Tavoitteena on avata kotiinkuljetus kesän aikana.

Paljonko kotiinkuljetus tulee maksamaan?

Tämä tarkentuu myöhemmin.

Miksi palvelun nimi on Badeli?

Nimi tulee sanoista Barona Delivery. Lisäksi nimi viittaa tietysti suosiota kasvattaneeseen padel-peliin. Nopeatempoinen, tennistä muistuttava peli on osuva vertauskuva tälle arjen vikkelimmälle ostospalvelulle.

Ketkä ovat rakentaneet Badelin?

Badeli-palvelun ovat toteuttaneet Mall of Tripla, Barona sekä teknologiayritykset Aitomation ja Reaktor.